preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

VIRTUALNA KNJIŽNICA

Slike Stobreča

 

Vijesti

PISA 2015

Rezultati OECD-ova istraživanja 


Donosimo sa stranica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta...

 

PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, svjetsko je obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine u zemljama članicama OECD-a i partnerskim zemljama, s ciljem prikupljanja međunarodno usporedivih podataka o znanju i vještinama petnaestogodišnjih učenika.

Ciklus PISA 2015 šesti je ciklus PISA-inih istraživanja (a četvrti po redu u kojemu je sudjelovala Republika Hrvatska) u kojemu se prirodoslovna pismenost učenika ispitivala kao glavno područje, dok su se čitalačka i matematička pismenost ispitivale kao sporedna područja.

U usporedbi s rezultatima iz 2006. godine, kada se prirodoslovna pismenost učenika ispitivala kao glavno područje, u Hrvatskoj je došlo do pada u prosječnom postignuću učenika u prirodoslovnoj pismenosti. Uspoređujući prosječne rezultate iz čitalačke pismenosti s rezultatima iz 2009. godine, kada se čitalačka pismenost učenika ispitivala kao glavno područje, u Hrvatskoj je vidljiv trend poboljšanja prosječnih rezultata. U usporedbi s 2012. godinom, kad je matematička pismenost bila glavno ispitno područje, hrvatski su učenici postigli statistički neznatno slabiji rezultat.

Detaljnije informacije o rezultatima istraživanja PISA 2015 dostupne su na mrežnoj stranici Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja na ovoj poveznici:

https://www.ncvvo.hr/objava-rezultata-oecd-ova-medunarodnoga-istrazivanja-pisa-2015/

Podsjećamo i na nedavno objavljene rezultate drugog ciklusa istraživanja TIMSS 2015. - Međunarodnog istraživanja trendova u znanju matematike i prirodoslovlja učenika četvrtih razreda osnovnih škola koji su ukazali na statistički značajno bolje rezultate od onih iz prvoga ciklusa provedenoga 2011. godine. Naime, u istraživanju TIMSS 2015. hrvatski su učenici iz matematike postigli 12 bodova više, a u prirodoslovlju 17 bodova više u odnosu na postignuti rezultat TIMSS 2011.

Detaljnije informacije o istraživanju TIMSS 2015. dostupne su na mrežnoj stranici Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja na ovoj poveznici:

https://www.ncvvo.hr/rezultati-medunarodnog-istrazivanja-timss-2015/



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vedrana Ždero   datum: 7. 12. 2016.

Brze poveznice


Školski vrt


Vremenska prognoza

Tražilica

Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


šk. god. 2024./2025.

status Eko škole od 13. svibnja 2016. g. 

brončani status


Anketa
Redovito odvajam otpad.






Korisni linkovi

Forum

Arhiva dokumenata

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 8. 2011.

Ukupno: 843566
Danas: 23




preskoči na navigaciju