preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

VIRTUALNA KNJIŽNICA

Slike Stobreča

 

Vijesti

Učenici 6. razreda na djelu!

izrađujemo sunčane kolektore 


Mirela

Emanuel

Karlo

4. nastavna cjelina u šestom razredu iz Prirode zove se Energija.

Cilj te cjeline za učenike je ne samo usvojiti, nego i razumjeti pojam energije i njene neuništivosti, upoznati lepezu različitih oblika energije koje su danas dostupne čovjeku.

Osim upoznavanja s načinima tj. uređajima kojima možemo iskoristiti određeni oblik energije, razvijati svijest kod učenika o važnosti štednje postojećih izvora energije, ali i pametnog odabira alternativnih izvora energije u budućnosti koji ne zagađuju okoliš.

Moramo razmišljati o planetu Zemlji koji ćemo ostaviti svojim potomcima te odabirati oblike energije koji su svuda oko nas kao energija vjetra, valova, sunca, morskih struja, vode, geotermalnu i dr., jer jednom davno kada smo počeli koristiti fosilna goriva sigurno nismo bili svjesni posljedica kao najvećeg zagađivača na Zemlji te glavnog „krivca“ tj. razloga za današnji globalni problem svijeta – globalno zatopljenje i promjena klime.

Učenici su dobili zadatak da prema uputama u radnoj bilježnici naprave svoj mali kolektor te tako doprinose razumijevanju obrađene nastavne cjeline.

Evo rezultata...

Bruno Čović

Kolektori na krovu...

...a pod krovom... (rad Anice Barun)

Roko Kovačić

Punjenje baterije mobitela sunčevom energijom

Viktor Bilić, 6.

Učiteljica prirode: Ela Ževrnja, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vedrana Ždero   datum: 30. 11. 2016.

Brze poveznice


Školski vrt


Vremenska prognoza

Tražilica

Oglasna ploča

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


šk. god. 2023./2024.

status Eko škole od 13. svibnja 2016. g. 


Anketa
Redovito odvajam otpad.






Korisni linkovi

Forum

Arhiva dokumenata

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 8. 2011.

Ukupno: 797448
Danas: 186




preskoči na navigaciju