Zidovi nisu prepreke
suradnja sa Školom likovnih umjetnosti
Danas, 30. ožujka 2016. g., nastavljamo s aktivnostima pod nazivom Zidovi nisu prepreke čiji je nositelj Služba za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo naše županije.
Nakon vrijednog angažmana učenika i nastavnika Škole za grafiku, dizajn i održivu gradnju, danas su nam stigli učenici i stručna nastavnica Škole likovnih umjetnosti.
Želimo im dobrodošlicu!
Krenuli su s izradom skica na našem zidnom valu na sjevernom pročelju Škole... Posebno nas veseli što u akciji sudjeluju i bivši učenici OŠ Stobreč koji danas pohađaju Školu likovnih umjetnosti!
U akciji oslikavanja pridružit će im se i učenici naše škole - članovi i članice Sekcije likovnjaka.
Sve će u slici zabilježiti članovi Video/filmske sekcije VideoKaval, Mario Gajšak, Marino Kovačić i Ivan Plazibat, učenici 8.a.
Za vrijeme velikog odbora ostvarila se zanimljiva interakcija između srednjoškolaca i učenika naše škole. Mnoštvo se okupilo oko likovnjaka s mnogo pitanja o tome što rade, zašto, kako im je u srednjoj školi, tražili su se poznati i zajednički prijatelji...
Nadamo se da ćemo zajedno na Svjetski dan zdravlja s ponosom moći predstaviti konačni izgled pročelja naše škole, uz sudjelovalnje mlađe postave Vruće čokolade. Plesni klub nam je poslao i fotografiju s priprema za nastup!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Korisno |
• Poliklinika za zašti... |
• Pravobraniteljica za... |
• Hrabri telefon |
• Prevencija ovisnosti |
• Poljoprivredna savje... |
• Zaštita i spašavanje |
• Promet Split |
• e-Građani |
Prosvjeta |
• Ministarstvo obrazov... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Agencija za strukovn... |
• Carnet |
• Vanjsko vrednovanje |
• Vijeće učenika RH |
• Nacionalno vijeće |
Zanimljivo |
Stjecanje znanja |
• Moodle |
• eTwinning |
• Nikola Tesla |