PROTOKOL o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Dragi učenici i roditelji,

nastava u 2. polugodištu započinje u utorak, 7. siječnja 2025., prema ustaljenom rasporedu.

 

 

 

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. g., Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Ovaj Protokol je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.

Školske ustanove uskladit će svoje interne dokumente (kućni red školske, interni protokol o postupanju u slučaju kriznih situacija i sl.) s ovim Protokolom.

Tekst Protokola u cjelosti možete pročitati u privitku ove obavijesti.

Iz PROTOKOLA izdvajamo:

enlightenedUlazna vrata škole, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena.

enlightenedU svrhu ulaska učenika u školu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata mogu biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada pojedine škole.

enlightenedTijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje škole. 
enlightenedTijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora škole. 

enlightenedRoditelji mogu ulaziti u školu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane škole, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školu. 

enlightenedRadnik škole obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. 
Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

enlightenedRadnik škole koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore škole, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
• učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
• drugih osoba koje ulaze u školu i njihovih predmeta (torbe i dr.).
Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Pročitajte još

Podjela svjedodžbi

Podjela svjedodžbi održat će se u ponedjeljak 30. lipnja 2025. u vjeronaučnoj dvorani župnog ureda Stobreč prema sljedećem rasporedu: 8:20 - 4.a i 4.b 8.40 - 3.a i 3.b 9.00 - 1.a i 1.b 9.20 - 2.a i 2.b 9.40 - 5.a 10.00 - 5.b 10.20 - 6.a 10.40 - 6.b 11.00 - 7.a 11.20 -...

Obavijest

Poštovani, zbog radova na školskoj zgradi djelatnici OŠ Stobreč privremeno su izmješteni u Mjesni odbor Stobreč na adresu Ivankova 15. Radno vrijeme sa strankama je od 9:00 do 11:00 sati, uz prethodnu najavu mailom ili telefonski. Fiksne linije su van funkcije te nas...

Skip to content